Această pagină acceptă browserul dvs. doar într-o măsură limitată. Vă recomandăm să treceți la Edge, Chrome, Safari sau Firefox.

expediere în 24-48 de ore totul este în stoc *except mobilier

Cărucior de cumpărături 0

Se combină cu
Nu există alte produse disponibile pentru cumpărare

Produse
Adăugați informații despre comandă
Subtotal Gratuit
Transportul, TVA și codurile de reducere sunt calculate la finalizarea comenzii

Reclamații

1. CONTACTAREA SERVICIULUI CLIENȚI
În cazul unei reclamații, vă rugăm să completați formularul de reclamație, pe care îl puteți primi prin e-mail. Reclamațiile sunt procesate rapid și fără complicații inutile.

2. RETURNAREA PRODUSELOR DEFECTE
În funcție de produs, vom alege cea mai simplă modalitate de soluționare a reclamației.
Putem conveni asupra modului de returnare a produsului (retur la o adresă indicată sau ridicare prin curier).
Dacă am convenit să ridicăm produsul prin curier, vă rugăm să îl ambalați cu grijă și să atașați formularul de reclamație.
Dacă doriți să returnați produsul personal, trimiteți-l la adresa de retur cu mențiunea „Reclamație” și formularul de reclamație primit prin e-mail.

Adresă de retur:
Paxy – 4KidsPoint
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

Vă rugăm:

  • Să returnați produsul reclamat, dacă este posibil, în ambalajul original sau într-un ambalaj sigur pentru a asigura transportul în siguranță.
  • Să includeți toate accesoriile furnizate împreună cu produsul reclamat, cum ar fi încărcătoare, adaptoare, cabluri etc.
  • Să furnizați o descriere detaliată a defectului.

3. RĂSPUNS LA RECLAMAȚIE
Magazinul vă va informa în termen de 3 zile de la primirea produsului defect despre următorii pași. Reclamațiile simple sunt soluționate în termen de 14 zile.

4. IMPORTANT
VERIFICAȚI STAREA COLETULUI LA PRIMIREA COMENZII
Oferim doar produse de înaltă calitate de la producători de renume. Produsele provin din surse sigure, sunt noi și ambalate original.
IMPORTANT: Verificați întotdeauna starea coletului la primirea comenzii. Dacă observați deteriorări ale ambalajului, completați un proces-verbal de daune în prezența curierului. Procesul-verbal de daune trimis împreună cu reclamația va facilita soluționarea acesteia.